Selasa, 16 Mac 2010

Selamat Datang Ke Dunia Blog!!

Hi semua..

Akhirnya di petang hening dan panas 17 Mac 2010 aku berjaya memblogkan diri atas desakan adik-beradikku yg dah ada blog..aku tak tahu lagipun macamana gaya blog aku ni..ada ke orang nak baca kisah hidup orang lain? terutama kisah hidup aku? soalan nye jugak..perlu ke kisah hidup kita di kongsi dengan orang lain? Tapi itulah, zaman dah berubah..pelbagai cara untuk kita meluahkan ape yang tersurat dan ape yang tersirat..mencari makrifat..

ape pun, terima kasih pada yang sudi membaca pengenalan aku ini..semoga kita kawan-kawan tak mau jadi lawan..terimas....

3 ulasan:

  1. heheheh..tahniah..tahniah..telah berjaya memblogkan diri...

    BalasPadam
  2. haiihh bile ade ni bakpe org baru tahu... alahai se entry je baru.. kui kui...

    BalasPadam
  3. hoho..aku dop tau pun abg aku ade blog hoo..senyap2 je..keh3..welcome2...

    BalasPadam