Selasa, 18 Mei 2010

Bagaimana melupakan seseorang ? (chapter 1)

Salam Sejahtera, salam satu malaysia..

terima kasih pada anda yang sudi mengikuti blog ini walau terlalu jarang aku dapat kongsikan sesuatu di ruang ini..Hinggalah ada seorang sahabat aku bertanya..BAGAIMANA NAK LUPAKAN SESEORANG? ceritanyer...sahabat aku ni muda lagi..baru 20..tapi dah terjebak dgn cinta tak kesampaian..akhirnya penasaran.. kisahnya, masa orang tu berpisah dengannya tak rasa ape-ape.. tapi bila nampak si dia dengan teman baru, tu yang jadi masalah.. tak tidur malam jadinya..
hmm..sekali dengar, macam takde ape..biasalah..anda pun pernah merasa agaknya? tak ramai antara kita ni cinta pertamanya adalah cinta terakhirnya..kalau ada..bertuah sangat lah tu..tapi, sahabat ni dah berminggu-minggu duk tanya benda yang sama,hmm..mcm dah kronik je..bab hati dan perasaan ni jangan diduga..mat-mat rempit yang mati atas jalan tu ramai jugak yang putus cinta..bila rasa hidup tak berharga, nyawa pun macam dapat percuma..aku tahu, kawan aku dulu ada yang macam tu..
opss..to my sahabat..sabar dulu..cerita ni belum abess..baru chapter 1 yer..sampai jumpe lagi..pada yang ada petua, idea atau ape2 saje pasal topik ni, harap boleh kita kongsi sesama..kawan2 tak mahu lawan..terimas..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan